Pakke 1

Den rigtige pakke for den mindre virksomhed som ønsker synlighed i nærområdet. Vi gennemgår hjemmesidens opbygning, tekster og søgeord. Vi laver et forslag til hvorledes siden kan søgemaskineoptimeres – du acceptere – vi udføre.

Søgemaskineoptimering består af  forskellige dele, og kan inddeles i nedstående punkter i nævnte rækkefølge:

Step 1) En søgeords-analyse
Step 2) Onsite optimering (tilretning af website)

Begge punkter er værdifulde for at få topplaceringer, dog afhænger selve optimeringsprocessen meget af de ønskede søgeord og websitets indhold. Søgemaskineoptimeringen bliver aldrig en standard procedure, og vi fokuserer derfor på de områder der har størst behov for optimering først.

Søgemaskineoptimering – en kontinuerlig proces

Søgeords-analyse

At optimere de rigtige søgeord er en grundlæggende forudsætning for, at dit website kan få succes på nettet. Derfor finder vi de rigtige søgeord til dit website. Søgeord som har:

– Høj relevans
– Mange månedlige søgninger
– Høj konverteringsfrekvens

Onsite optimering

Vi gennemgår :

  1. søgeord på dit website
  2. teksten og laver tilretning
  3. websites opbygning
  4. links struktur

Vi gennemgår din hjemmeside og sørger for at den har en fornuftig og søgemaskine venlig struktur.

Pakke 2

Retter sig mod virksomheder, som ønsker at deres website skal være at finde på side 1 på Google på et område hvor der er hård konkurrence. Her er der ofte tale om at etablere et individuelt samarbejde som løber over lang tid, hvor der et opsat milepæle for udviklingen.

Her taler vi ofte om større virksomheder, som har behov for en ekstern specialist og som ved hvad der kræves for at opnå høje placeringer på f. eks. Google. Men det kan også være en mindre virksomhed som befinder sig i et marked hvor konkurrencen er ekstrem hård.

Da det er svært at give en eksakt pris på en udvikling, aftales en individuel fakturering afhængig af, hvornår de aftalte milepæle nåes.

Søgemaskineoptimering

Offsite optimering

Målet med offsite optimering er at skaffe indgående links fra andre websites til dit website. En område som man kalder linkbuilding. Søgemaskinerne – Google, Yahoo, Bing og andre søgemaskiner læser links som “anbefalinger fra en side til en anden”, og jo flere links (anbefalinger) dit website har, jo højere kommer websitet op placeringsmæssigt på Google.

Opgaven lyder måske ret enkel, men de fleste har faktisk svært ved at få links til et website. Et link er nemlig ikke bare et link – der er nemlig stor forskel på effekt og kvalitet – og når alt kommer til alt, er de links som har kvalitet ofte svære at skaffe. De gode hjemmesiders ejere vil ofte have kontant betaling for et link. Så alle hjemmeside-ejere linker ikke til alle og enhver.

Links laves efter aftale og på timepris.

Vi tilbyder virksomheder relevant, effektiv og erfaren linkbuilding, og hvis du vil høre om mulighederne, er du meget velkommen til at kontakte ved at udfylde vor kontaktformular.

GOOGLE ADWORDS

Når du søger på Google møder du ofte  betalte annoncer på sider med søgeresultater. Google Adwords kaldes disse annoncer. Du finder dem øverst på en side med søgeresultater samt ude til højre. Annoncerne betegnes også som sponsorede links, klik annoncer, Google annoncer, og mange andre ting –   Google benytter betegnelse AdWords.

Fordelen ved at annoncere med AdWords er, at annoncøren kun skal betale pr. klik på annoncen. Der er altså ingen oprettelsespris eller månedlig betaling – det er kun når nogen klikker på annoncen, at annoncøren skal betale.

Det er derfor vigtigt, at annoncens budskab er målrettet. Hvis annoncen ikke er målrettet, kommer annoncøren til at betale for klik, som aldrig vil føre til salg. Det handler altså ikke om at få en masse klik på annoncen, men at de klik annoncen får, er fra folk som har interesse i de ydelser / produkter man sælger.

Konklusion: Det er altså afgørende at det er de ”rigtige” som klikker på annoncen. Dette stiller derfor store krav til annoncøren eller administratoren om at udforme de helt rigtige annoncer.

Hvorfor vælge AdWords?

Ønsker du hjælp til dine Google annoncer?

Ønsker du hjælp til at udarbejde en søgeords-analyse, overblik over dine konkurrenters annonceaktivitet, formulering af rigtige skarpe annoncetekster eller ønsker du at vi overtager al administration af dine annoncer?